ПЛАН РОБОТИ
студента-практиканта
Парченко Любові Михайлівни
Клас 5-Б
3.12
|
Пн.
|
13.15-14.00
|
||||||
Вт.
|
09.25-10.10
|
|||||||
5.12
|
Ср.
|
08.30-09.15
|
||||||
6.12
|
Чт.
|
11.20-12.05
12.20-13.05
|
Правила вживання апострофа.
І. Франко. «Грицева шкільна наука».
Образ сільського школяра Гриця.
|
|||||
10.12
|
Пн.
|
13.15-14.00
|
Урок-диспут. «Стара і нова школа». Про мову автора і
мову дійових осіб за оповіданням І.Франка «Грицева шкільна наука».
|
|||||
11.12
|
Вт.
|
9.25-10.10
|
Правила вживання апострофа.
|
|||||
12.12
|
Ср.
|
08.30-09.15
|
РМ. . Особливості побудови опису. Художній і
науковий описи.
|
|||||
13.12
|
Чт.
|
11.20-12.05
12.20-13.05
|
Вимова
приголосних звуків і позначення їх на
письмі.
М.Коцюбинський «Ялинка». Робота з текстом.
|
|||||
17.12
|
Пн.
|
13.15-14.00
|
М.Коцюбинський «Ялинка». Робота з текстом.
ТЛ: порівняння; опис-пейзаж (Ранок у лісі)
|
|||||
18.12
|
Вт.
|
09.25-10.10
|
РМ. Докладний переказ тексту-опису предмета (письмово).
|
|||||
19.12
|
Ср.
|
08.30-09.15
|
Подвоєння букв унаслідок збігу.
|
|||||
20.12
|
Чт.
|
11.20-12.05
12.20-13.05
|
Склад. Наголос
Розкриття вдачі Василька через його дії, почуття.
Виразне читання розповіді про внутрішній стан героя.
|
|||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий