среда, 12 декабря 2012 г.


Самоаналіз уроку української мови 
Тема: Особливості побудови опису. Науковий і художній стиль.
Мета: розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; поглибити знання учнів про науковий та художній стилі; учити учнів доводити власні думки, користуючись усіма засобами мови, удосконалювати вміння й навички правильно будувати опис; розвивати логічне мислення, уміння узагальнювати і систематизувати, формувати навички роботи в групах ; виховувати любов до природи, уміння цінувати і розуміти прекрасне.
Тип уроку: урок розвитку звязного мовлення
Обладнання: опорна картка-інформація, підручник для 5 класу за редакцією Н.В. Бондаренко.


Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Змiст уроку було визначено вiдповiдно до вимог шкiльної програми з урахуванням пiдготовки учнiв. Час на деякі види робіт був розрахований нечітко, тому домашнє завдання діти записували на перерві. 


Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів.


Використані та поєднані такі методи і прийоми роботи: слово вчителя, робота в групах,  робота з теоретичний матеріалом, бліц-опитування, творче спостереження з елементами аналізу.
Діти самостійно змогли з’ясувати мету і завдання урокуБуло застосовано колективну та iндивiдуальну форму роботи. Цi форми органiзацiї дiяльностi вiдповiдають вiку та рiвню розвитку учнiв.


Результативність роботи на відповідному уроцi.
Учні засвоїли тему, результатом є їх твори-описи. 


Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили.Необхідно навчитися більш чітко розподіляти час на ті й інші види робіт, зацікавлювати учнів творчими завданнями на етапі мотивації, використовувати більш практичних завдань, теоретичиний матеріал у 5 класі звести до мінімуму. Закріплювати його на практиці. Для дітей 5 класу потрібно робити уроки у виді гри, їм стає цікавіше,вони так активніше працюють. 

1 комментарий: